jul

vodič : Dejan Tomić MB548

visokogorska planinarska akcija PD Rujno “ Durmitor ll “

Subota, 23.jul :

Skup u 2:00h kod stadiona FK Sloboda. Putujemo preko Đurđevića Tare do Žabljaka.Na stazu krećemo iz Ivan dola odmah po dolasku. Preko Kamenjače ,Inđinog dola započinjemo uspon na masiv Međeda prvo na oba vrha Malog međeda 2223mnv, pa zatim grebenom na Veliki Međed 2287mnv, Severni vrh i potom na Terzin bogaz 2303mnv. Sledi spuštanje kroz Veliku Kalicu do Crnog jezera.Staza duga 16km uz 1350 m uspona. Prevoz do smeštaja, popodnevni odmor i noćenje.

Nedelja, 24.jul :

Na stazu krećemo u 6h, od Ivan dola. Preko Kamenjače ,Inđinog dola i pored masiva Međeda,dolazimo do Valovitog dola ,odakle započinjemo uspon na Minin bogaz 2387mnv. Pri kraju uspona su sajle za dodatno osiguranje. Po silasku nastavljamo ka Ledenoj pećini ,fenomenu Durmitora, na visini od 2160mnv a potom povratak na početak staze i Crnom jezeru . Sledi prepakivanje i povratak za Užice. Dužina staze je  18km uz 1400m uspona.

Učestvovalo je 5 planinara iz PD Rujno, na izuzetno kondiciono i tehnički zahtevnim stazama. Vodič se zahvaljuje svima na učešću na akciji i čestita ispenjane vrhove.