okt

By Dejan Tomić

Vodič:Ivan Obućina MB 495
Organizator:Milomir Marković
Start akcije je bio na Kadinjači.Sledi uspon i prelazak preko Šanca i dolazak na aerodrom Ponikve,gde nas je sačekao Milomir Marković.Obišli smo terminal budućeg,nadamo se,civilnog aerodroma.Nastavljamo prema  Pepeljskim stenama 911mnv,a zatim  i na Jarčevo brdo 980mnv.Silazimo u selo Markoviće kod Milomira,gde su nas on i njegova familija lepo počastili.Od Milomira idemo preko piste i vraćamo se nazad na Kadinjaču.Prešli smo 18km uz uspon od 320m i isto toliki silazak.Na akciji je učestvovalo 14 planinara iz PD Rujno 1.Nada Marić 2.Milica Vasilijević 3.Jadranka Sepi 4.Svetlana Mladenović 5.Mirjana Đokić 6.Stana Petrović 7.Slobodanka Lazović 8.Ružica Đenadić 9.Branko Turudić 10.Milomir Marković 11.Dejan Tomić 12.Vojin Bućić 13.Dobrica Pavlović 14.Ivan Obućina.Na akciji su učestvovali i Željko i Sihan iz PD Subjel iz Kosjerića.Vodič se zahvaljuje svim učesnicima akcije,a posebna zahvalnost našem članu Milomiru Markoviću i njegovoj familiji na gostoprimstvu.